رونمایی از جدیدترین محصول ام جی در ایران + تصاویر
 

 «مجله ماشین» - در روزهایی که بحث کاهش تعرفه واردات خودرو داغ است و از سال آینده نیز خودروهای خارجی با تعرفه 40 درصدی وارد کشور خواهند شد، شرکت مدیا موتور از محصول جدید خود با نام mg مدل 350 رونمایی کرد.

 

 

 

 


در این مراسم دیلمی عضو هیات مدیره شرکت مدیا موتورز نماینده انحصاری ام جی در ایران اعلام کرد: ام جی 350 چهارمین محصول این شرکت است که به بازار ایران عرضه می‌شود و در صورت رفع مشکلات موجود، امکان تولید این خودرو کشور وجود خواهد داشت.

 


دیلمی در خصوص نحوه فروش این محصول نیز تاکید کرد: طی 3 سال گذشته روش‌های مختلف فروش را در ایران تجربه کردیم؛ اما به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم از این پس محصولات این شرکت به دو صورت اقساطی و مرحله‌ای نیز به فروش خواهند رسید. به گفته وی، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در سال 92 مدل‌های جدید ام جی در کلاس‌های مختلف a تا e به بازار عرضه خواهد شد.

 


وی گفت : خودرو ام جی 350 از سری جدید محصولات این کمپانی است که تقریبا همزمان با سایر کشورها ، در بازار ایران عرضه می شود.
وی در ادامه افزود: در صدد هستیم تا کلوپ دارندگان محصولات ام جی را در کشور راه اندازی کنیم. وی معتقد است : مشتریان ام جی جزء خانواده ما محسوب می شوند از این رو سعی می کنیم با برنامه ریزی مناسب خدمات مناسبی به آنان ارایه دهیم.

 


به گزارش خبرنگار «مجله ماشین»، ام جی 350 در مدل های مختلف s، c و d عرضه شده که البته همگی آن ها به پیشرانه 1.5 لیتری vti-tech مجهز هستند و توانایی تولید 107 اسب بخار را دارد. روی این خودرو می توان گیربکس 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته خودکار نصب کرد که احتمالا نمونه خودکار آن به بازار داخل راه یابد.

 


طراحی خوب ام جی 350 می تواند تضمین کننده فروش خوب آن باشد و اعتبار این برند را در بازار بهبود ببخشد. تجهیزات مناسب و مختلفی به صورت استاندارد و سفارشی روی ام جی 350 نصب می شوند که می توان به گرمکن آینه های جانبی، روکش چرمی صندلی ها و فرمان، تنظیم الکتریکی صندلی راننده در 6 جهت، نشان دهنده باد لاستیک ها، دوربین عقب، سانروف، سیستم صوتی با قابلیت پخش dvd و مجهز به 6 و یا 8 اسپیکر و ترمزهای abs، ebd، ba و cbc اشاره کرد.
وی در مورد قیمت این خودرو توضیحی نداد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 293
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 835
بازدید ماه : 13022
بازدید کل : 462736
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2